.....................  

 


 

بازی کم حجم شهرک پرندگان، مخصوص کامپیوتر - Birds Town PC Game

 

 

 

 

در بازی شهرک پرندگان (Bird's Town) ، شما وظیفه فرماندهی سایر پرنده ها را بر عهده دارید. و باید آنها را به خانه های امنی که در شهرک پرندگان وجود دارد هدایت کنید.

 

بازی Bird's Town در سبک بازی های فکری - فانتزی است. باید به پرندگان کمک کنید تا در کنار همنوعان خود قرار بگیرند و مسیر هایی که در بازی وجود دارد را به سلامت طی کنند.

 

در این بین، باید حواستان به گربه های بد جنس که میخواهند پرنده ها را شکار کنند هم باشد!

 


:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر، بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در سه شنبه 25 تير 1392

و ساعت 18:30
 
 


 

بازی فوتبال PES 2013 به همراه آخرین پچ و آپدیت - Pro Evolution Soccer 2013

 

 

 

سرزمین دانلود معرفی میکند:

بازی فوتبال PES 2013 در دو نسخه رسمی و BlackBox ، به همراه جدیدترین پچ

 

بازی فوتبال PES یا Pro Evolution Soccer ، جزو محبوب ترین بازی های فوتبال برای تمام کنسول ها است. در این مطلب، آخرین نسخه این بازی یعنی PES 2013 مخصوص کامپیوتر را برای شما آماده کرده ایم.

 

علاوه بر نسخه رسمی PES 2013 ، میتوانید نسخه کرک شده و کم حجم BlackBox را نیز از همین مطلب دانلود کنید. همچنین آخرین پچ رسمی این بازی نیز در ادامه مطلب قابل دانلود میباشد.

 

از ویژگی های مهم نسخه 2013 بازی PES میتوان به گرافیک فوق العاده، به روز رسانی تمام لیگ ها و بازیکنان، استادیوم های جدید، سیستم بازی روان تر، و امکان مدیریت بهتر تیم ها اشاره کرد.



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در یک شنبه 23 تير 1392

و ساعت 8:1
 
 


 

نسخه جدید بازی رزیدنت اویل - Resident Evil Revelations

 

 

 

مجموعه بازی های Resident Evil جزو معروف ترین و محبوب ترین بازی ها برای کنسول های مختلف هستند. اولین نسخه این بازی تقریبا 16 سال پیش و برای کنسول Sony Play Station عرضه شد و همه را میخکوب کرد!

 

داستان مهیج و جذاب، معما های فکری مختلف، سیستم کنترل بازی، و صحنه های ترسناک و شوک دهنده، از جمله خصوصیت های اصلی مجموعه بازی های رزیدنت اویل هستند. این بازی به سرعت محبوب شد. تا جایی که برخلاف روال معمول که بازی ها را از روی فیلم های معروف میسازند، در این مورد بازی آنقدر معروف شد که از روی آن فیلم سینمایی ساخته شد.

 

اما طرفداران دو آتشه رزیدنت اویل چندان دل خوشی از نسخه های 4 و 5 این بازی نداشتند. آنها که هیجان زیادی را در 3 قسمت اول این بازی تجربه کردند، از نسخه های 4 و 5 بازی راضی نبودند.

 

اما سرانجام کمپانی Capcom به وعده خود عمل کرد و نسخه جدیدی از این بازی را منتشر کرده که همه را غافلگیر کرده است.

 

نسخه جدید بازی رزیدنت اویل، با نام Resident Evil Revelations منتشر شده و قطعا همه را میخکوب خواهد کرد. چه طرفدارن قدیمی این بازی که منتظر یک نسخه پر هیجان شبیه به نسخه های 1 تا 3 بودند، و چه آنهایی که به تازگی با این بازی آشنا شده اند.

 

روایت اصلی بازی، همان است که بود. یعنی درگیری با موجوداتی عجیب و غریب از نسل زامبی ها. ماجرای نسخه جدید بازی رزیدنت اویل، در یک فاصله زمانی بین نسخه 4 و 5 اتفاق میفتند.

 

بعد از گم شدن کریس ردفیلد (Chris Redfield) و جسیکا در پایان قسمت چهارم، اکنون جیل والنتین (Jill Valentine) و یک شخصیت حدید به اسم پارکر لوسیانی (Parker Luciani) ماموریتی جدید برای پیدا کردن آنها را آغاز کرده اند. این دو به آخرین جایی که کریس و جسیکا آنجا بودند (کشتی SS Queen Zenobia) رفته و به دنبال آنها میگردند. (اگر فیلم های رزیدنت اویل را دنبال کرده باشید، حتما این کشتی عظیم را در پایان قسمت چهارم به خاطر دارید)

 

تمام کارکنان این کشتی تبدیل به هیولاهایی از نسل زامبی ها شده اند. پس برای یک ماموریت سخت آماده باشید!

 

ب



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در یک شنبه 23 تير 1392

و ساعت 7:59
 
 


 

دانلود بازی Dark برای PC

شخصی که درون تاریکی به صورت مخفی حرکت میکند و با جرم و فساد مبارزه میکند به نظر شما چه خصوصیات اخلاقی میتواند داشته باشد؟ فردی عادی و بسیار دلسوز یا پلیسی وظیفه شناس.، اما جالب اینجاست که قهرمان و شخصیت اصلی بازی DARK دقیقا بلعکس تمامی ویژگی هایی است که در بالا ذکر کرده ایم.یک خون اشام بسیار خطرناک که برای ادامه زندگی اش باید از خون انسان ها تغذیه کند!. اما چه دلیلی دارد که یک خون آشام قدم هایش را برای حفظ کردن آرامش مردم و شهر بردارد ، این دقیقا سوژه ای خواهد بود که استدیو Realmforge از آن برای خلق و ساخت بازی DARK استفاده کرده است. میتوان گفت DARK همانند نامش ارتباطی مستقیم با تاریکی دارد ، اما تنها تاریکی است که بازی DARK را میسازد؟در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر! یکی از منحصر به فرد ترین بازی هایی است که تا مدتی دیگر عرضه خواهد شد و به جرات میتوان گفت یکی از برترین بازی هایی نیز خواهد بود که با مخلوط کردن سبک و سیاق چندین بازی با یکدیگر و گنجاندن تمومی ویژگی های انها  در خود ، معجون بسیار دلچسبی را برای گیمران در آینده آماده کند.

DARK PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

DARK pc cover small دانلود بازی Dark برای PC



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در پنج شنبه 20 تير 1392

و ساعت 13:13
 
 


 

دانلود بازی اکشن،جدید و کم حجم زامبی ها Zombies Ruined My Day PC Game 2012

 

دانلود بازی اکشن،جدید و کم حجم زامبی ها Zombies Ruined My Day PC Game 2012

 

امروز برای شما دوستان عزیز بازی بسیار زیبا، جدید، کم حجم، اکشن شوتر ترسناک تک نفره و شدیدا معتاد کننده به نام زامبی ها روزم را خراب کردند Zombies Ruined My Day 2012 رو آماده دانلود کردم. این بازی شبیه بازی حمله زامبی ها به مزرعه Plants vs Zombies شدیدا معتاد کننده است. بازی با یک اسلحه ساده شروع می شود و به ترتیب اسلحه های مخرب تر مثل یوزی و نارنجک دستی و خمپاره انداز و … به شما داده می شود تا با هوش خود و ترکیب استفاده از سلاح ها زامبی های آدم خوار را از بین ببرید. بازی ابتدا ساده پیش می رود اما بعد از چند مرحله بازی کمی سخت می شود و زمان بندی شما برای شلیک و نحوه استفاده از اسلحه ها خیلی مهم می شود. شدیدا پیشنهاد می کنیم این بازی اکشن کامپیوتر ساده را دانلود کنید. شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در یک شنبه 5 خرداد 1392

و ساعت 19:13
 
 


 

دانلود بیش از ۷۵۰ بازی میکرو (نینتندو) برای کامپیوتر Nintendo Game For PC با حجم کم

 .

دانلود بیش از 750 بازی میکرو (نینتندو) برای کامپیوتر Nintendo Game For PC با حجم کم

.

 عیدی ما به کاربران عزیز سایت یاس دانلود

  .

امروز برای شما کاربران عزیز مجموعه ۷۵۸ بازی میکرو به همراه مبدل بازی های میکرو (نینتندو) گذاشتم. کنسول میکرو ( Nintendo ) یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین کنسول هایی بود که در سال ۱۹۸۳ به تولید انبوه رسیده و کسانی که عاشق بازی بودند بدون شک یک دستگاه از آن را در خانه نگه داری می کردند. شاید بازی های میکرو از نگاه نوجوان های امروزی یک مشت بازی بی گرافیک و … باشند اما باور کنید همین بازی های ساده برای افرادی که در کودکی شان اون ها رو بازی کردند لذت فراوانی رو به همراه دارند. معلوم نیست چه سری در این بازی های ساده و بی گرافیک هست که حتی ۳۰ ساله ها هم از دیدنش (بعد از سالها) به وجد می ایند. فرصت خوبیست برای کسانی که تا به حال حتی میکرو رو از نزدیک هم ندیدند که تعدادشون هم کم نیست ، تا با بازی کردن این بازی ها در کامپیوتر (بدون هیچ تغییری در گرافیک و سبک و …) این حس خاص رو تجربه کنند و فرصتیست طلایی برای امثال منی که کودکیشان را با Micro ، تانک و قارچ خور گذراندند تا به دوران کودکی و خاطرات برگردند. شما هم اکنون می توانید با دانلود این مجموعه از سایت یاس دانلود پا به دوران کودکی تان بگذارید . پس این فرصت رو از دست ندهید !

 

ویژگی های مجموعه بازی های میکرو :

-     حجم کم ، تنها ۶۹ مگابایت
-     سازگار با ویندوزهای XP و ۷
-     قابلیت بازی با کیبورد و دسته کامپیوتر
-     بدون هرگونه تغییر در گرافیک ، صداگذاری ، سبک و … بازی ها
-     شامل بیشتر بازی های محبوب میکرو و نینتندو (بیش از ۷۵۰ بازی)
-     کار آسان با مبدل و اجرای روان و بی دردسر بازی ها فقط با چند کلیک

 



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود بیش از ۷۵۰ بازی میکرو (نینتندو) برای کامپیوتر Nintendo Game For PC با حجم کم,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در یک شنبه 5 خرداد 1392

و ساعت 19:10
 
 


 

دانلود بازی فوتبال کشتن زامبی ها Zombie Football Carnage با حجم کم برای کامپیوتر

 

دانلود بازی فوتبال کشتن زامبی ها Zombie Football Carnage با حجم کم برای کامپیوتر

.

 

امروز برای شما دوستان عزیز بازی جدید و بسیار زیبا فوتبال برای کشتن زامبی ها Zombie Football Carnage برای PC با حجم کم آماده دانلود کردم. در این بازی شما باید با یک توپ فوتبال آمریکایی به جنگ با زامبی هایی که تیم فوتبال تشکیل داده اند رفته و با آن ها مبارزه کنید. این بازی یک فوتبال معمولی نیست که فقط جای بازیکنان زامبی ها قرار گرفته باشند بلکه گیم پلی بازی و روند بازی کاملاً با فوتبال معمولی فرق دارد. شما با ۱۷ نوع زامبی مختلف روبرو خواهید شد و سلاح شما چیزی نیست جز یک توپ که با پرتاب آن به سمت دشمن آن ها را نابود خواهید کرد. همچنین در طول بازی و با کشتن زامبی ها جوایزی بدست خواهید آورد که با خوردن آن ها قدرت شما بیشتر می شود و می توانید در مسیر مسابقه تله گذاری کنید.اگر به دنبال سرگرم شدن برای چند ساعت هستید پیشنهاد می کنیم این بازی را دانلود کنید. شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.
 
.
ویژگی های بازی کشتن زامبی ها Zombie Football Carnage:
- دریافت سلاح های جدید به عنوان پاداش
- سبک داستانی متفاوت
- ۱۷ دشمن مختلف
- افزایش توان ups
- گرافیگ عالی
- و …



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در یک شنبه 5 خرداد 1392

و ساعت 19:9
 
 


 

نمایش انیمیشن در بک گراند ویندوز با Intelore Animated Desktop 1.2

 Interlore Animated Desktop

همه ی ما تا به حال برای زیبا کردن پشت زمینه ی ویندوز از تصاویر مختلف استفاده می کردیم اما کمتر کسی را می توان یافت که از تصاویر متحرک برای این امر استفاده کرده باشد و دلیلش نیاز به استفاده از نرم افزاری خاص نظیر Interlore Animated Desktop می باشد که ممکن است تنها افراد معدودی با آن آشنایی داشته باشد . قابلیت هایی که با نصب این نرم افزار در اختیارتان قرار می گیرد ، امکان انتخاب انیمیشن های فلش ، اپلت های جاوا ، صفحات اچ تی ام ال و کامپوننت های Active X برای نمایش در بک گراند ویندوز می باشد . این برنامه همچنین از ابزارهای خاصی برخوردار می باشد که در ساخت تم های انیمیشنی شخصی ، به شما کمک خواهد نمود . از میان تم های پیش فرض که جذابیت های خاصی دارند می توان به نمایش ساعت و نمایش وضعیت پردازشگر اشاره نمود که نه تنها وظیفه ی زیباسازی دسکتاپشما را به بهترین نحو انجام می دهد بلکه اطلاعات جالبی را نیز در اختیارتان قرار می دهد .برای اطلاعات بیشتر روی عکس کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392

و ساعت 17:53
 
 


 

HTC Home یک گجت زیبا برای نمایش ساعت و آب و هوای محلی در ویندوز

 حتمالا اگر نگاهی به تلفن‌های همراه HTC انداخته باشید مجذوب ساعت دیجیتالی زیبای آن شده‌اید.

اما  HTC Home یک Gadget رایگان  ومفید برای ویندوز است که که علاوه بر اضافه کردن ساعت زیبای دیجیتالی همانند گوشی‌های HTC قابلیت نمایش آب و هوای محلی‌تان را نیز دارد و علاوه بر آن پیش‌بینی آب و هوای 5 روز آینده شهرتان را نیز نمایش می‌دهد .

- نمایش تاریخ و زمان
- نمایش آب و هوای فعلی
- نمایش پیش بینی حداقل و حداکثر دما در هر روز
- پیش بینی آب و هوا طی 5 روز آینده
- امکان تغییر اندازه گجت
- امکان تغییر اتوماتیک تصویر wallpaper
- پشتیبانی از لیست کاملی از شهرها و مناطق مختلف در جهان
- پشتیبانی از ویندوزهای 32بیتی و 64بیتی
- پشتیبانی از ویندوز XP – ویستا و Seven
- بدون نیاز به نصب
– بسیار کم حجم و سبک
- اوپن سورس و کاملا رایگان

از مزیت‌های HTC Home به شمار می‌روند .

تصویر بالا صفحه نمایش دسکتاپ مرا که HTC Home در آن فعال است نمایش می‌دهد. (تصویر wallpaper از اینجا)

یکی از بهترین مزیت‌های این گجتِ رایگان ، پشتیبانی کامل از آب و هوای شهرها و مناطق مختلف جهان است و تقریبا در هر شهری که ساکن باشید آب و هوای آن منطقه را میتوانید در گجت مشاهده کنید .ربرای اطلاعات بیشتر روی عکس کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392

و ساعت 17:44
 
 


 

دانلود نرم افزار تبدیل عکس به کدهای اسکی Ascii Art Maker v1.71

علاقه مندان به رایانه با آنها که زندگی خود را در رایانه تجربه می کنند متفاوت هستند. آنها که کار با نرم افزارها ، نوشتن برنامه های تازه ، یادگیری زبان های برنامه نویسی جدید را جزء مهمی از زندگی خود می دانند به طور قطع از نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم استقبال خواهند کرد. این نرم افزار که Ascii Art Maker نام دارد برای دوست داران کد های اسکی طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می تواندی عکس های خود را به کدهای اسکی تبدیل کرده و تصویر خود را بصورت مجموعه ای از کدهای اسکی ببینید. ترکیب گرافیک و کد نیز می تواند جالب توجه باشد. این نرم افزار امکان ذخیره فایل خروجی را به فرمت های مختلف گرافیکی دارد و همچنین می تواند فایل خود را به صورت یک صفحه وب و یا یک فایل متنی ذخیره نمایید. از امکانات قابل توجه این نرم افزار می توان به امکان تغییر در روشنایی و کیفیت تصویر اشاره کرد. می توانید فونت دلخواه برای کدها انتخاب کنید و یا کدهای بخصوصی را تعریف کنید و در نهایت درصورت نیاز تصویر خروجی را چاپ نمایید. آخرین ورژن نرم افزار فوق الذکر را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.Ascii_Art_Maker_v1.71_www.mihandownload.com.jpg



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392

و ساعت 17:39
 
 


 

 دانلود The Penguin King 2012 BluRay مستند شاه پنگوئن
|مستند ( The Penguin King ) محصول 2012  با کیفیت BluRay 720p|
|تقدیم به کاربران علاقه مند به مستند حیات وحش میهن دانلود|

|این مستند به صورت کاملا سه بعدی 3D Half SBS می باشد |

پنگوئن یکی از موجودات دوست داشتنی قطب جنوب است.این مستند در مورد شاه پنگوئن می باشد که پس از سه سال به سرزمین خود باز میگردد ، جایی که به دنیا آمده و بزرگ شده است.
پَنگوئن‌ها پرندگانی هستند بدون قدرت پرواز از راسته گُوِه‌سانان (Sphenisciformes) از خانواده گُوه‌گان (Spheniscidae) که از ماهی‌ها تغذیه می‌کنند آنها بال‌های کلفتی دارند که به عنوان باله شنا از آن بهره می‌گیرند. پنگوئنها در جاهای سردسیر نیمگردی پایینی زمین زیست می‌کنند.نام راسته و خانواده آنها نمایانگر شکل گوه‌ای بدن آنها است
از نظر ریشه‌ای نام پنگوئن متعلق به پنگوئن اقیانوس منجمد شمالی می‌باشداین پرندگان قادر به پرواز نیستند زمانی که ملوانها به اقیانوس منجمد جنوبی رسیدند همین نام را به پرندگان آنجا که قادر به پرواز نبودند اطلاق کردند. در مورد ریشه این نام گوناگون گویند.

 دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

http://shop.mihandownload.com/wp-content/uploads/2012/07/dl.gif

براي خرید The Penguin King 2012 3D مستند سه بعدی شاه پنگوئن  در 1 دي وي دي  به قیمت 4200 تومان روی لینک زیر کلیک کرده و پس از دریافت محصول مبلغ آن را به مامور پستی پرداخت نمایید.

buybig1.gif

http://mihandownload.com/site-theme/blue/ads/khanwars/hdd.gif



 دانلود The Penguin King 2012 BluRay مستند شاه پنگوئن


قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:

 
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.

راهنمای عمومی رفع ارور اکسترکت:

اینجا کلیک کنید




در صورت برخورد با هرگونه مشکل درزمینه ی اکسترکت و پخش فیلم های منتشر شده در میهن دانلود ، مشکل خود را همراه با عکس و متن ارور  به آدرس زیر ارسال نمایید    ؛ شایان ذکر است ایمل های فاقد مشخصات گفته شده پاسخ داده نمی شوند :
hassannezhad.h @ Gmail.com



کیفیت به شرح زیر می باشد:

 

English | 01:20:12 | H264 | 1368x768 | 24.00fps 7560 Kbps | AC3 640 Kbps 48.0khz | 4.24 GiB

 



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 28 فروردين 1392

و ساعت 19:30
 
 


 

دانلود بازی Need For Speed Most Wanted Unique 2010

دانلود بازی Need For Speed Most Wanted Unique 2010
همان Most Wanted قدیم اما با ماشین های جدید و اسپرت منحصر به فرد.
100% تست شده و نصب آسان بدون نیاز به کرک.

حتمآ اکثر شما با محصولات کمپانی EA آشنا هستید. از جمله معروف ترین محصصولات این کمپانی بزرگ را میتوان به مجموعه بازیهای جنون سرعت Need For Speed اشاره نمود که به جرات میتوان آنها را به عنوان زیبا ترین و پر طرفدارترین بازیهای اتومبیل رانی در سراسر جهان قلمداد نمود. هر ساله بازی جدیدی از سری مسابقات جنون سرعت از این شرکت روانه بازارهای جهانی میگردد که عمدتآ با فروش بسیار بالایی رو به رو می گردد. در سال 2009 بازی Shift از سری بازی های NFS وارد بازار شد که با فروش بسیار خوبی رو به رو گردید. یکی از محصولات قدیمی این شرکت Most Wanted می باشد که قطعآ اکثر کسانی که به سری بازیهای NFS علاقه مند اند آنرا می شناسند. میتوان گفت این بازی به تنهایی سهم عظیمی از شهرت کمپانی EA را به خود اختصاص داده زیرا با انتشار نسخه های مختلف از سری بازیهای جنون سرعت هنوز هم در میان کاربران بازیهای کامپیوتری Most Wanted از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است. امروز در سایت نسخه 2010 این بازی پر طرفدار را با امکانات جدید و ظاهر کاملآ تغییر یافته برایتان آماده کرده ایم. بازی

NFS Most Wanted Unique 2010

از لحاظ محتوا و سبک بازی کاملآ شبیه نسخه قدیمی خود است در واقع شما در ابتدا با BMW که در اختیار دارید شروع به مسابقه می کنید و سپس با از دست دادن آن و انتخاب ماشین جدید اقدام به سپری نمودن Black List خواهید نمود تا در مرحله پایانی BMW خود را پس بگیرید. اما ظاهر بازی دستخوش تحولات گوناگونی گشته به عنوان مثال BMW شما سفید رنگ بوده و دارای اسپرت ساده می باشد که در این نسخه جدید رنگ آن به مشکی متالیک تغییر یافته و تمامآ اسپرت شده می باشد. علاوه بر این سایر قسمت های بازی تغییر یافته مانند جاده ها ، رنگ درختان و چمن زارها ، ماشین هایی که در حال عبور و مرور هستند ارتقا یافته و به طور کامل اسپرت شدند و بسیاری از قسمت های ریز و درشت بازی تغییر یافتند و زیباتر شدند. این نسخه از بازی مخصوص کسانی تهیه شده که علاقه بسیار زیادی به رنگ ها و ابزارهای اسپرت ماشین دارند.



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در شنبه 24 فروردين 1392

و ساعت 18:9
 
 


 

ساخت تصاویر موزاییکی با Foto-Mosaik-Edda 5.7.1

Foto-Mosaik-Edda

تصاویر موزاییکی یکی از جالب ترین و نوآورانه ترین ایده های مربوط به زمینه ی گرافیک می باشد که در خلق آن برای ساخت یک عکس از صد ها عکس دیگر استفاده می شود که در نمای دور تصویر اصلی دیده شده و هر چه قدر که آن را بزرگ تر نماییم ، تصاویری که هر یک خشتی شده اند برای ساخت این بنا بهتر نمایان می شوند . شاید تا کنون به چنین تصاویر برخورده باشید و با حیرت تمام در آن و زمانی که برای طراحی اش صرف شده نگریسته اید اما هیچ گاه به ذهن تان هم خطور نکرده که خودتان چنین چیزی بسازید آن هم از تصاویر خودتان !

نرم افزار Foto-Mosaik-Edda برنامه بسیار جالب می باشد که به شما کمک می کند تا به سادگی هرچه تمام تر و تنها با چند کلیک ، تصاویر موزاییکی را از عکس های مورد نظر خود بسازید بی آنکه طراحی خوش ذوق باشید و یا دانش نرم افزار های گرافیکیی را داشته باشید . تنها کافیست تا پس از نصب  ، یک بانک اطلاعاتی از تصاویر خودتان بسازید و لازمه ی انجام آن ، انتخاب دایرکتوری عکس هایتان می باشد . پس از آن با انتخاب یک تصویر که قصد موزاییکی کردن آن را دارید می توانید تصویری اعجاب انگیز ساخته و همگان را انگشت به دندان کنید ! با توجه به حجم کمی که نرم افزار Foto-Mosaik-Edda دارد ، پیشنهاد می کنیم تجربه ی آن را از دست ندهید .



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: ساخت تصاویر موزاییکی با Foto-Mosaik-Edda 5, 7, 1,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 21 فروردين 1392

و ساعت 16:3
 
 


 

دانلود بازی Earn To Die عبور از زامبی ها

بازی Earn To Die

در بازی Earn To Die شما باید به نقطه از یک منطقه بروید و ماموریتی را اجرا کنید.در مسر راه شما زامبی ها قرار گرفته اند.شما باید زامبی ها را پشت سر بزارید.برای این کار شما ماشین دارید ماشین شما احتیاج به بنزین دارد و نیاز دارید تا ماشین خود را ارتقا دهید تا بتوانید موفق شوید.

نوع بازی:فلش زامبی رانندگی هیجیانی

فرمت:SWF

حجم بازی:3.72 مگابایت

راهنمای بازی:در هنگام بازی از نت خارج شوید.

دانلود بازی Earn To Die (سرور اصلی لینک مستقیم)

 

تصویری از محیط بازی Earn To Die



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: Earn To Die,

نوشته شده توسط amirhossein در پنج شنبه 15 فروردين 1392

و ساعت 13:34
 
 


 

بازی فوق العاده محبوب و پرطرفدار سیمز The Sims 1 – کم حجم شده

the sims 1 بازی فوق العاده محبوب و پرطرفدار سیمز The Sims 1   کم حجم شده

همان طور که می دانید سری بازی های سیمز ( The Sims ) یکی از محبوب ترین و بهترین های در سبک مدیریتی , استراتژیک و در اصل شبیه ساز زندگی ( Life Simulation ) بوده که نسخه اول آن در سال 2000 توسط شرکت معروف EA یا همان Electronic Arts طراحی و عرضه شد. مدت زیادی طول نکشید که این شاهکار بسیاری از افراد را به نوعی شیفته ی خود کرد و به ترتیب در سال های 2008 و 2012 دومین و سومین نسخه از آن انتشار یافت.

The Sims 1 که اولین نسخه از این مجموعه سیمز محسوب می شود با گرافیک متعادل و سبک خارق العاده ای که دارد به جرات می توان گفت که از اکثریت بازی های امروزی بهتر است. از ویژگی های منحصر بفرد این بازی می توان به پر تعداد بودن مراحل , طراحی خاص و مورد علاقه گیمر , خرید و چیدمان دلخواه وسایل و اسباب خانه اشاره کرد. هم چنین قابل اجرا بودن آن بر روی تمامی ویندوز ها نیز یک ویژگی به حساب می آید.



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 14 فروردين 1392

و ساعت 22:16
 
 


 

دانلود بازی plice supercars racing

police supercars racing مسابقات حرفه ای ماشین های پلیس در بازی Police Supercars Racing

همان طور که بسیاری از شما کاربران آشنایی دارید سبک دزد و پلیس از اوایل پیدایش بازی های مجازی و کنسول های اولیه وجود داشته و از همان زمان طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کرده است. بازی Police Supercars Racing نیز در همین سبک توسط Free Game Pick طراحی و منتشر شده است. در مراحل ابتدایی این بازی به گیمر آموزش های لازم برای رانندگی حرفه ای توسط ماشین های مدل بالای پلیس داده می شود که پس از رد کردن این مراحل قادر به رانندگی در خیابان های شهر با سرعت هر چه تمام خواهید بود.

وظیفه اصلی شما در مرحله های مختلف , جلوگیری از ایجاد آشوب در شهر و دستگیری ماشین های خلافکار بوده ولی در این میان محدودیتی از نظر سرعت و قانون برایتان وجود نداشته و به هر نوعی که دوست داشته باشید می توانید رانندگی کنید ! به عنوان مثال با فشار دادن دکمه Ctrl قادر به لایی کشی با ماشین پلیس خواهید بود. هم چنین از دکمه Ctrl برای روشن کردن آزیر پلیس و کنار زدن ماشین های دیگر نیز می توانید استفاده کنید. Police Supercars Racing حجم بسیار مناسب و در عین حال گرافیک خارق العاده ای داشته که می توانید ساعت ها سرگرمتان کند.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در سه شنبه 13 فروردين 1392

و ساعت 17:30
 
 


 

نرم افزار تشخیص چهره در 20 سال بعد

Untitled-1.jpg

آیا دوست دارید چهره خود را در 20 سال آینده یعنی وقتی تقریبا پیر شده اید ببیند؟ شما میتوانید چهره خود را بدون اینکه این زمان طولانی را صبر کنید ، ببینید !
Prophecy Master یک برنامه ی ساده ای است که اجازه میدهد که شما صورت خودتان و یا صورت دوستانتان را پیرتر ببینید .
یک عکس را با این برنامه باز کرده و فقط با فشردن یک کلیک نتیجه را ببینید
این برنامه با فن آوري پيشرفته بازشناسي صورتي طراحي شده است
اگر شما میخواهید تفریحی با خانواده و یا دوستان خود داشته باشید از این برنامه استفاده بکنید

 



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در دو شنبه 12 فروردين 1392

و ساعت 22:10
 
 



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by barghdownload ::.
.:: Design By :
wWw.Theme-Designer.Com ::.


 



به وبلاگ من خوش آمدید




اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
متفرقه
کامپیوتر
نرم افزار کامپیوتر
بازی کامپیوتر




amirhossein
















   

1 , دانلود نرم افزار ویرایش و مدیریت حرفه ای تصاویر Ashampoo Photo Commander 11 , فارسی ساز windows xp , دانلود انتی ویروس و دیوار اتش , android , Lie Detector HD v1 , 06 , Earn To Die , IDM UltraCompare 8 , 50 , بهینه سازی سیستم عامل اندروید با Mobo Task Killer Pro 1 , ساخت تصاویر موزاییکی با Foto-Mosaik-Edda 5 , 7 , مروگر قدرتمند ChromePlus 1 , 5 ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 18464
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1